SOCIAL MEDIA

Dlaczego warto być obecnym w Social Mediach? Nie da się przecenić siły mediów społecznościowych. Siatka połączeń między ludzkich i prędkość z jaką informacja rozchodzi się w grupach znajomych o podobnych upodobaniach może się równać jedynie z marketingiem szeptanym. Pod koniec 2016 roku Facebook posiadał 1,65 miliarda aktywnych profili. Oznacza to, że co 4 człowiek na Ziemi posiada założone na nim konto.  Nic więc dziwnego, że reklama z tradycyjnych mediów przekierowała się do Social Mediów.  To dzięki nim Twoi klienci stają się jednocześnie marketingowcami, a budowanie relacji z klientem staje się o wiele prostsze.

1. Facebook

Facebook zajmuje obecnie 2 miejsce w rankingu najpopularniejszych mediów społecznościowych. Stał się on nie tylko kanałem przyjemności ale też użyteczności, doskonale sprawdzając się jako narzędzie marketingowe. Dzięki niemu dobrze przeprowadzona kampania, fachowo wykonany film, czy sukcesywnie uzupełniany kanał ekspercki mogą w wymierny sposób przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Dopasowana forma przedstawianych komunikatów sprzyja kreowaniu wciągających opowieści, a co za tym idzie buduje przywiązanie odbiorców do marki. Wyspecjalizowany dział Agencji Social Media, może znacząco polepszyć efekty reklamy na FB.

2. Instagram

Dla jakich firm Instagram będzie odpowiednim medium? Poleca się go szczególnie dla branż modowych lub do promocji marki osobistej, sportowej, czy kosmetycznej. Umieszczony w serwisie komunikat doskonale dociera do grup wiekowych miedzy 18 a 35 rokiem życia, i w tych właśnie grupach wybór odpowiedniego Influencera może wynieść twoją markę na wyższy poziom. Zarabianie na Instagramie nie jest już fikcją! Podstawowym nośnikiem treści reklamowych są zdjęcia i to od ich jakości oraz atrakcyjności zależą osiągane rezultaty.

2. Instagram

Dla jakich firm Instagram będzie odpowiednim medium? Poleca się go szczególnie dla branż modowych lub do promocji marki osobistej, sportowej, czy kosmetycznej. Umieszczony w serwisie komunikat doskonale dociera do grup wiekowych miedzy 18 a 35 rokiem życia, i w tych właśnie grupach wybór odpowiedniego Influencera może wynieść twoją markę na wyższy poziom. Zarabianie na Instagramie nie jest już fikcją! Podstawowym nośnikiem treści reklamowych są zdjęcia i to od ich jakości oraz atrakcyjności zależą osiągane rezultaty.

3. Linkedin

To właśnie Media Społecznościowe są powodem coraz częstszego sięgania po urządzenia mobilne. Wiemy jak ważna jest budowa pozytywnych relacji z klientem, przenikanie się życia codziennego, fikcji i reklamy. Jeśli oparłeś swój biznes na marce osobistej Linkedin jest dla Ciebie. Ale to nie koniec? Linkiedin jest platformą komunikacji profesjonalnej. Świetnie sprawdza się jako narzędzie do pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych, nawiązywania relacji z ekspertami oraz rekrutacji wykwalifikowanych pracowników.

4. Youtube

Youtube to najszybciej rozwijający się kanał służący do publikacji materiałów video. Firmy używają Youtuba do prezentacji marki osobistej, tutoriali, instruktaży oraz przedstawienia zalet własnych produktów i sposobu ich działania. Prowadząc Vloga możesz jednocześnie wypromować siebie, swoją firmę oraz konkretny produkt. Ważne jest, aby Twój materiał przedstawiony był w atrakcyjnej formie, oraz dotyczył poszukiwanych treści. Wszystko można przedstawić prosto i ciekawie. Warto czerpać wzorce z najlepszych kanałów na YT lub skorzystać z doświadczenia ekspertów agencji reklamowych.

4. Youtube

Youtube to najszybciej rozwijający się kanał służący do publikacji materiałów video. Firmy używają Youtuba do prezentacji marki osobistej, tutoriali, instruktaży oraz przedstawienia zalet własnych produktów i sposobu ich działania. Prowadząc Vloga możesz jednocześnie wypromować siebie, swoją firmę oraz konkretny produkt. Ważne jest, aby Twój materiał przedstawiony był w atrakcyjnej formie, oraz dotyczył poszukiwanych treści. Wszystko można przedstawić prosto i ciekawie. Warto czerpać wzorce z najlepszych kanałów na YT lub skorzystać z doświadczenia ekspertów agencji reklamowych.

www.arcmedia.pl