DESIGN

Design to świadome projektowanie graficzne. Grafika musi więc być odpowiednio uporządkowana. Upraszczanie i estetyzowanie projektu  realnie wpływa na poprawienie jego funkcjonalności. Dobrze zaprojektowane jest to, co nie tylko odpowiada na faktyczne potrzeby użytkowników ale też przewiduje mogące nadejść w przyszłości zmiany. Obecnie design jest jedną z najpopularniejszych dziedzin artystycznych, wraz z technologią współtworzą przedmioty  codziennego użytku o niebanalnej formie i funkcjonalnym zastosowaniu oraz realnie wpływa na wszystkie dziedziny naszego życia. W biznesie design „ubiera” często mało przystępne i nieestetyczne treści, ułatwiając nam dotarcie do odbiorcy i popularyzowanie produktów, zagadnień czy idei. Ostatecznie dobry design jest najlepszym przyjacielem skutecznej sprzedaży.

1. Projekty
logotypów

„Ładne logo”, to poję­cie, które dla każ­dego będzie oznaczało coś innego. Dla biz­nesu jed­nak naj­bar­dziej liczy się sprzedaż. Ponadprzeciętny logo­typ sprawi, że Twoje pro­dukty i usługi będą roz­po­zna­wane, a ich atrak­cyj­ność wzro­śnie, aby zatem wyko­rzy­stać mak­si­mum poten­cjału projektowego, znak fir­mowy powi­nien być wyraźny, estetyczny i czytelny. Ponadto profesjonalnie zaprojektowane logo musi być skalowalne i posiadać możliwość  wyko­rzy­stania w róż­nych roz­mia­rach i na róż­nych materiałach. Dobry znak jest pamię­tany przez długi czas, bez względu na to, w jakich środkach prze­kazu zostanie użyty.

2. Identyfikacja
wizualna

Przeprowadzone badania dowio­dły, że jeśli z pudełka kremu Nivea, usu­nąć logotyp, sprzedaż produktów spadła by do tego stopnia, że spo­wo­do­wało by to ban­kruc­two firmy. Oto praw­dziwy pokaz siły dobrej marki. Poprawnie przygotowana identyfikacja wizualna jest więc pierwszym z kroków który musisz podjąć przy promowaniu swojej firmy. To dzięki niej stajesz się łatwiej zapamiętywany, budujesz markę i trafiasz do odpowiednich klientów. Zadbaj więc o styl, kolorystykę, formę i sposób komunikacji najbardziej dopasowany do Twojego odbiorcy.

2. Identyfikacja
wizualna

Przeprowadzone badania dowio­dły, że jeśli z pudełka kremu Nivea, usu­nąć logotyp, sprzedaż produktów spadła by do tego stopnia, że spo­wo­do­wało by to ban­kruc­two firmy. Oto praw­dziwy pokaz siły dobrej marki. Poprawnie przygotowana identyfikacja wizualna jest więc pierwszym z kroków który musisz podjąć przy promowaniu swojej firmy. To dzięki niej stajesz się łatwiej zapamiętywany, budujesz markę i trafiasz do odpowiednich klientów. Zadbaj więc o styl, kolorystykę, formę i sposób komunikacji najbardziej dopasowany do Twojego odbiorcy.

3.Projekty
do druku

Na co dzień nie zdajemy sobie  sprawy z ciągłego styku z reklamą drukowaną. Papiery firmowe, ulotki, billboardy czy bannery stały się dla nas tak powszechne jak krajobraz miejski za oknami. Przygotowanie projektów do druku to jednak nie lada wyzwanie, a dobór odpowiedniej technologii najlepiej powierzyć specjalistom aby uniknąć przykrych niespodzianek. Niedopasowane lub płowiejące pod wpływem światła kolory, dziwne znaczki zamiast tekstu, nienasycone czernie, overprinty, to tylko cześć problemów, które przeoczone mogą zmarnować sporo czasu i pieniędzy.

4. Layout strony
WWW

Responsywna, dobrze zoptymalizowana strona www, to podstawa istnienia w internecie. Usługi i produkty oferowane konsumentom coraz częściej wyszukiwane są w sieci. Dla ogromnej liczby klientów firma, która nie istnieje w internecie, nie istnieje wcale. Przeniesienie sprzedaży z rynku realnego do wirtualnej rzeczywistości, sprawiły, że możliwa stała się szybka sprzedaż bez bezpośredniego kontaktu z klientem. Dla Ciebie tworzymy dopasowane serwisy internetowe, zwiększając Twój zysk i powiększając grono Twoich odbiorców.

4. Layout strony
WWW

Responsywna, dobrze zoptymalizowana strona www, to podstawa istnienia w internecie. Usługi i produkty oferowane konsumentom coraz częściej wyszukiwane są w sieci. Dla ogromnej liczby klientów firma, która nie istnieje w internecie, nie istnieje wcale. Przeniesienie sprzedaży z rynku realnego do wirtualnej rzeczywistości, sprawiły, że możliwa stała się szybka sprzedaż bez bezpośredniego kontaktu z klientem. Dla Ciebie tworzymy dopasowane serwisy internetowe, zwiększając Twój zysk i powiększając grono Twoich odbiorców.

5. Stoiska
targowe

Stale rosnąca sprzedaż internetowa nie wyklucza, ani nie eliminuje kanału tradycyjnego. Właśnie sprzedaż bezpośrednia najbardziej wpływa na budowanie zaufania klientów do Twojej marki. Promuj się więc gdy tylko jest taka możliwość. Potwierdzono, że skuteczność reklamy wzrasta, kiedy dociera ona do klienta różnymi kanałami w myśl zasady omnichannel. Wyjeżdżasz na targi, nie chcesz ponosić dużych kosztów, zależy Ci na efekcie WOW? Nawiąż z nami współprace, a zajmiemy się stworzeniem całego stanowiska za Ciebie dbając o doskonałą jakość i nietuzinkową estetykę.

scianki_reklamowe

Jak działamy?

Od sukcesu dzielą Cię tylko 3 kroki

Wybierz się z nami w niezwykle kreatywną podróż.
Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes w odpowiednim kierunku.
Wytyczymy za Ciebie najlepszą ścieżkę do osiągnięcia sukcesu.
Nasze doświadczenie pomoże Ci przejść przez ten proces szybko i przyjemnie.

1. Odkrywanie

Odkryjemy jakie potrzeby maTwoja firma. Sprecyzujemy grupę docelową Twoich klientów izrobimy analizę konkurencji.

2. Planowanie

Odkryjemy jakie potrzeby maTwoja firma. Sprecyzujemy grupę docelową Twoich klientów izrobimy analizę konkurencji.

3. Realizacja

Odkryjemy jakie potrzeby maTwoja firma. Sprecyzujemy grupę docelową Twoich klientów izrobimy analizę konkurencji.

www.arcmedia.pl