Google Ads Skuteczna i mierzalna kampania reklamowa, dzięki której zminimalizujesz koszty i zwiększysz zyski.

 

Google Ads to rodzaj reklamy online, która pomoże Ci zminimalizować koszty i zwiększyć zyski. To kampania, która jest stale monitorowana i udoskonalana, aby docierać do ściśle określonej grupy odbiorców. Jeśli zależy Ci na szybkości, efektywności i skuteczności Twoich działań reklamowych, zainwestuj właśnie w te działania.

Jak działa Google Ads i na czym się opiera?

Google Ads (AdWords) działa na zasadzie linków sponsorowanych i reklam produktowych wyświetlanych w wynikach wyszukiwania, banerów czy reklam tekstowych. System opiera się na rozliczeniu PPC (Pay Per Click), czyli kosztu za kliknięcie użytkownika w reklamę. Po kliknięciu użytkownik zostaje bezpośrednio przekierowany do strony WWW. Jest to skuteczny sposób na uzyskanie większej ilości odwiedzin w witrynie, a tym samym zwiększenie sprzedaży naszych produktów i usług.

Odpowiednia optymalizacja = realny efekt

Stworzenie kampanii Google Ads to złożony i czasochłonny proces. Działania AdWords muszą spełniać swoją funkcje jak najlepiej, dlatego potrzebne jest dokładne dostosowanie przekazu, wybranie odpowiedniej grupy odbiorców, i szeregu innych działań, aby kampania już w pierwszych momentach działalności była jak najbardziej efektywna.

Działania reklamowe podlegają stałej analizie i modyfikacji. Modyfikacji podlegają niemalże wszystkie jej elementy, poczynając od budżetu przez słowa kluczowe, aż po treść reklamy.

W ARC Media nasze kampanie koordynują osoby, które posiadają niezbędną wiedzę do tego, abyś był w 100% zadowolony z inwestycji w Google Ads.

Google Ads w pigułce.

Co zapewnia Ci inwestycja w reklamę typu Google AdWords?

  • Stałą kontrolę efektywności twojej reklamy

Bieżące analizy działania kampanii AdWords pozwalają na modyfikacje i udoskonalenie skuteczności reklamy.

  • Precyzyjność w dotarciu do użytkowników

Pierwotna analiza potencjalnych użytkowników pozwala na dotarcie dokładnie do tych, którzy są zainteresowani naszymi produktami lub usługami i podejmują określone działania dające nam zyski.

  • Szybki efekt

Działanie użytkowników rozpoczyna się już w pierwszych chwilach uruchomienia kampanii, tym samym efekty są natychmiastowe.

  • Minimalizacja kosztów

Wszystkie powyższe działania podejmowane są w celu jak najlepszego wykorzystania budżetu przeznaczonego na reklamę, aby przedsiębiorca nie stracił, a zyskał.

  • 100% zadowolenia z inwestycji i zysków osiągniętych dzięki Google Ads

 

Kampania tekstowa

Jedna z najbardziej skutecznych form Google Ads.

Kampania opiera się o linki sponsorowane, wyświetlane, jako reklamy tekstowe w pierwszych wynikach wyszukiwarki Google. Kampania jest odpowiednio konfigurowana, aby precyzyjnie docierała do użytkowników poszukujących danej frazy związanej z ofertą Twojej firmy.

W ARC Media tworzymy efektywne kampanie w oparciu o Twoje cele i oczekiwania. Odpowiednio przeprowadzona analiza potrzeb pozwala nam dobrać odpowiednie słowa kluczowe i tak przygotować kampanię, aby przyniosła jak najlepsze efekty. Uruchomiona kampania zostaje pod naszą stałą kontrolą. Jako Klient ARC Media masz stały wgląd we wskaźniki i raporty kampanii, a my służymy stałą konsultacją. Zlecając tworzenie kampanii naszej agencji oszczędzasz czas i masz pewność profesjonalnej obsługi.

Precyzyjna konfiguracja

Kampania linków sponsorowanych może dotrzeć do użytkowników o określonej płci, wieku lub osób znajdujących się w danej lokalizacji. Reklama może wyświetlać się w określonych dniach tygodnia lub godzinach. Konfiguracja ta pozwala na precyzyjne dotarcie do odbiorcy zainteresowanego zakupem produktu lub usługi.

Dzięki odpowiedniemu ukierunkowaniu, kampanie linków sponsorowanych efektywnie zwiększają sprzedaż reklamowanych produktów i usług.

Reklama tekstowa składa się z dwóch nagłówków (max 30 znaków), tekstu pod nagłówkiem (max 80 znaków) oraz adresu strony. Wraz z tym wyświetlane są również dodatkowe teksty, rozszerzenia reklamy przekazujące szczegółowe informacje. Mogą być to np. linki do podstron. Dbamy o to, aby teksty zawarte w reklamie były odpowiednio dostosowane, ale i atrakcyjne.

Korzystne rozliczenie

Rozliczenie kampanii opiera się na modelu PPC (Pay Per Click). Reklamodawca płaci za kliknięcia w reklamę. Koszt jednego kliknięcia uzależniony jest od kilku zmiennych (m.in. natężenia konkurencji, jakości reklamy) i jest ustalane na zasadzie aukcji. Koszt kliknięcia w reklamę wacha się od kilku groszy do klikudziesięciu złotych.

Za pomocą niezbędnych narzędzi jesteśmy w stanie oszacować kwotę, jaką należy przeznaczyć na kampanie linków sponsorowanych Google Ads. Nasza agencja dobiera odpowiednie kanały promocji i dostosowuje optymalny budżet reklamowy. Dzięki temu pozwolimy osiągnąć Twojej firmie jak najlepsze wyniki sprzedaży.

Kampania na 6

Kampania tekstowa zapewnia Ci szybkie osiągnięcie wyznaczonego celu, elastyczne dopasowanie wszelkich zmiennych kampanii, precyzję w dotarciu do określonej grupy odbiorców oraz stałą kontrolę przebiegu kampanii AdWords. Prosta konstrukcja pozwala na łatwą konfigurację, a efektywność tej formy reklamy jest niezaprzeczalna. Te sześć elementów zapewnia Ci 100% zadowolenie z działań reklamowych prowadzonych przez naszą agencję.

  1. Szybkość
  2. Trafność
  3. Elastyczność
  4. Mierzalność
  5. Prosta konstrukcja
  6. Efektywność

Kampania graficzna

Kampanie graficzne(banerowe) to jedne z atrakcyjniejszych form kampanii Google Ads. Reklamy banerowe działające w Google Display Network (sieci reklamowej Google) tak jak inne kampanie AdWords dostosowywane są pod kątem różnych kryteriów, aby precyzyjnie docierać do określonej grupy odbiorców.

Różnorodność metod kierowania pozwala na odpowiednie dostosowanie kampanii. W przypadku reklamy banerowej posługujemy się 3 modelami kierowania

  1. Kierowanie kontekstowe odbywające się na podstawie słów kluczowych
  2. Kierowanie behawioralne pomaga dostosować przekaz pod konkretnego użytkownika zainteresowanego określoną tematyką
  3. Określenie miejsca docelowego pozwala na wybór konkretnej strony WWW, na której będą wyświetlane Twoje reklamy.

Powyższe metody kierowania mogą być łączone i wykorzystywane w ten sposób, aby kampania AdWords działała na najwyższych obrotach.

5 kroków do sukcesu

Kampania graficzna Google Ads pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów nawet w tych momentach, gdy nie poszukują Twojej firmy. Dzięki temu jesteś z nimi w stałym kontakcie, budujesz świadomość marki i zwiększasz jej promocję. Atrakcyjna forma graficzna przyciąga użytkownika i zachęca do odwiedzenia strony Twojej firmy. Odpowiednio dobrane modele kierowania pomagają zminimalizować koszty odbiorcy. Te klika zalet reklamy banerowej AdWords stanowią o sukcesie kampanii, na którą Cię stać.

Rozliczenie dostosowane do Twoich celów

Kampanie graficzne opierają się na dwóch modelach rozliczenia PPC (płatność za kliknięcie) lub CPM (płatność za 1000 wyświetleń reklamy). W zależności od określonego celu każdy z modeli spełnia go w inny sposób. Rozliczenie PPC jest korzystne dla firm, którym zależy na skierowaniu klienta do strony WWW. Model CPM jest korzystniejszy dla firm, które chcą, aby jak najwięcej użytkowników zwróciło uwagę na ich reklamę, bez konieczności klikania w reklamę.

Mając na uwadze Twoje oczekiwania względem kampanii banerowej AdWords dobieramy najbardziej korzystny model rozliczenia i opracowujemy budżet jaki warto wydać na promocję tego typu. Zapewniamy najwyższą skuteczność w sposób najbardziej opłacalny.

Reklama skrojona na miarę Twoich potrzeb

Kampanie banerów przyjmują różną formę, której wybór jest zależny od celów Twojej promocji, rodzaju działalności oraz grupy odbiorców, do jakiej zamierzasz dotrzeć. Narzędzia Google Ads oferują kilka rodzajów reklam w zakresie kampanii banerowej:

  • Reklamy elastyczne

Zaletą tej reklamy jest możliwość wyświetlania się w różnych formatach. Jej elastyczność polega na dostosowywaniu się do dostępnego w danej chwili miejsca reklamowego. Reklamy elastyczne uzyskują bardzo duże zasięgi ze względu na umiejętność wtapiania się w otoczenie.

  • Reklamy graficzne

Banery reklamowe to wgrywane pliki graficzne lub półautomatycznie kreowane przez system względem strony docelowej. Reklama graficzna może zawierać sam obraz lub animację. Występuje w różnych rozmiarach i jest jedną z atrakcyjniejszych form reklamy Google Ads.

  • Reklamy dynamiczne

Opierają się na remarketingu. Reklama dynamiczna rozwiązuje problemy porzuconych koszyków, zachęca użytkownika do powrotu na naszą stronę lub zachęca do ponownego skorzystania z usług naszej strony. Stanowi dużą pomoc w dziedzinie remarketingu.

  • Reklamy lightbox

Reklamy lightbox polegają na zaangażowaniu użytkownika, przez zachęcenie go do wykonania akcji i przed możliwością przejścia na stronę wyswietlnie a filmu lub zestawu obrazów. Dzieki lightbox użytkownik może bez konsekwencji zapoznać się z ofertą naszej firmy. Zachęca to użytkowniką do dalszej interakcji i przejścia do strony docelowej.

  • Reklamy aplikacji

Wyświetlania na urządzeniach mobilnych, promuje i zachęca do pobrania aplikacji.

 

Remarketing

Remarketing to jedna z popularniejszych form kampanii typu Google Ads. Pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy dokonali akcji na stronie, odwiedzili stronę lub mogą być zainteresowani tematyką naszej działalności. Dzięki plikom Cookie zapisanym w przeglądarce użytkownicy widzą reklamy remarketingowe na innych stronach internetowych.

Reamarketing pozwala na utrzymanie relacji z klientem, ponowne zachęcenie go do skorzystania z naszych usług i ciągłe przypominanie o ofercie naszej firmy. Banery remarketingowe mogą uatrakcyjniać ofertę strony informując o obecnych promocjach, kodach promocyjnych lub rabatach i innych korzyściach.

Jedną z funkcji, która szczególnie wyróżnia remarketing na tle innych reklam banerowych jest remarketing dynamiczny. W ramach tego, rozwiązaia na banerach wyświetlane są produkty, które klient przeglądał. Remarekting dzieki swojej dynamiczności i ciągłym przebywaniem z użytkownikiem jest jedną z bardziej skutecznych form kampanii Google Ads.

Jeśli zależy Ci na stałym kontakcie z klientem i efektywnym zwiększeniu zysków ze sprzedaży swoich produktów, reklama remarketingowa jest podstawą Twoich działań promocyjnych.

W ARC Media skonfigurujemy Twoją kampanię od podstaw, przez stworzenie atrakcyjnych grafik, aż po ostateczną prezentację na stronach WWW i ciągłą analizę wyników kampanii.

Kampanie i reklamy produktowe

Kampanie produktowe to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych. Pozwalają na promowanie konkretnych produktów dostępnych online. Reklamy produktowe wyświetlane w górnej części przeglądarki skupiają uwagę użytkowników, którzy po kliknięciu w wybrany produkt przechodzą bezpośrednio do strony zakupowej, gdzie jedyne co pozostaje to sfinalizowanie transakcji.

Klucz do sukcesu sprzedażowego

Opatrzone zdjęciem, ceną i krótkim opisem produkty, zachęcają użytkownika do przejścia na stronę sklepu. Atrakcyjna i nieskomplikowana forma przekazu oraz łatwość w dotarciu bezpośrednio na stronę zakupową jest kluczem do sukcesu Twojego sklepu internetowego.

Odpowiednio skonfigurowana reklama i na bieżąco optymalizowana kampania produktowa jest najbardziej efektywnym źródłem sprzedaży produktów oferowanych na Twojej stronie.

Dzięki integracji kampanii z Google Merchant Center możliwe jest jednoczesne uruchomienie remarketingu dynamicznego wspomagającego sprzedaż.

Sukces kampanii gwarantuje:

  • Atrakcyjna forma graficzna
  • Prezentacja ceny produktu
  • Automatyczne dopasowanie do fraz wyszukiwawczych
  • Bezpośrednie przekierowanie na kartę produktu
  • Dotarcie do klienta na końcowym etapie procesu zakupowego
  • Wyświetlanie reklam kilku produktów naraz z wspomaganiem innych reklam, np. reklamy tekstowej
  • Ciągłe ulepszanie tego typu kampanii

Elastyczny budżet, łatwe rozliczenie

Kampanie produktowe rozliczane są na podstawie modelu PPC (Pay Per Click). Koszt kliknięcia w Google Shopping rozliczany jest na tej samej zasadzie, co inne kampanie Google Ads. Zaletą reklamy produktowej jest to, iż generuje ona najczęściej niższe koszty kliknięcia niż w przypadku standardowych reklam tekstowych w wyszukiwarkach.

Wysokość budżetu zależy od ilości promowanych przez nas produktów i wielkości konkurencji w wyszukiwarce. Tak jak w przypadku innych kampanii AdWords budżet można elastycznie kształtować w zależności od potrzeb i celów.