PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA

branding

OPIS PROJEKTU

KLINIKA CZY PRZYCHODNIA?

Z Kliniką Weterynaryjną Lek. Wet. Tomasza Garsteckiego, współpracujemy od wielu lat, niedawno jednak ze wzgldu na zmiany w specyfice działalności firmy klinika przeszła zmianę nazwy i niewielki rebranding.
Uproszczeniu uległo logo oraz komunikacja zewnętrzna budynku.

  • rebranding
  • reklama zewnętrzna

WIZERUNEK EKSPERCKI

Razem z klientem postanowiliśmy oprzeć reklamę głownie na promocji wizerunku eksperckiego lekarzy oraz edukacyjnym walorze przekazywanych potencjalnym klientom informacji.
W tym celu utworzyliśmy nowy serwis www z wyszczególnieniem usług, kalendarzem dyżurów oraz blogiem. Nasi copywriterzy zajęli się tworzeniem bogatych treści, które nastepnie zostały sprawdzone i poprawione pod względem merytorycznym przez pracowników przychodni. Teksty ukazywały się zarówno na stronei internetowj jak i odświezonym przez nas profilu facebook bezpośrednio wpływając na poprawę pozycji strony www w wyszukiwaniach goole oraz zwiększając świadomość odbiorców i ich zaufanie do marki.

  • www z systemem cms
  • copywritting
  • prowadzenie profili fb

SPÓJNOŚĆ MATERIAŁÓW

Dzięki stałej współpracy byliśmy w stanie zadbać o całościowy, spójny wizerunek wszystkich materiałów reklamowych.

  • CD
  • wizytówki
  • gadżety reklamowe

Więcej materiałów można zobaczyć na: www.klinikawet.torun.pl